Kosten stichting oprichten

Voor slechts € 295,- uw stichting oprichten: bij Stichtingoprichten.nl betaalt u lage kosten voor het oprichten van uw eigen stichting. Wij verzorgen de volledige oprichting voor u, van een concept van de oprichtingsakte tot de inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

• Vereniging of stichting oprichten vanaf € 295,-
  • Volledige oprichting inclusief KvK-inschrijving en notariële oprichtingsakte
  • Uw stichting binnen 10 werkdagen opgericht.

Stichting oprichten voor € 295,-

Hieronder vindt u per stichting welke kosten u betaalt voor de volledige oprichting. Stichtingoprichten.nl neemt u de volledige oprichting van uw stichting uit handen, u hoeft enkel uw stichting aan te melden, waarna wij aan de slag gaan met het opstellen van de concept oprichtingsakte. Na uw akkoord richten wij uw stichting op en schrijven wij deze in bij de Kamer van Koophandel. Vervolgens ontvangt u de oprichtingsakte en het uittreksel van de KvK.

Oprichting Kosten Meer info
Stichting €295,- inc. BTW Direct oprichten
Stichting derdengelden €295,- inc. BTW Meer over de stichting derdengelden
ANBI stichting €295,- inc. BTW Meer over de ANBI stichting
SBBI stichting €295,- inc. BTW Meer over de SBBI stichting
Vereniging €295,- inc. BTW (vanaf prijs) Meer over de vereniging

Inbegrepen bij de tarieven voor het oprichten van uw stichting of vereniging:

• Alle notariskosten
  • Inschrijving bij de Kamer van Koophandel
  • Conceptakte van oprichting binnen 5 werkdagen
  • Notariële oprichtingsakte
  • Uittreksel van de KvK-inschrijving

Let op: de Kamer van Koophandel zal u ná de inschrijving van de stichting een aparte factuur toezenden van € 50,00. Dit betreft de kosten voor de eenmalige inschrijfvergoeding. Deze kosten komen dus bovenop onze declaratie en worden rechtstreeks door de Kamer van Koophandel aan u in rekening gebracht.

Direct uw stichting oprichten

Meld uw nieuwe stichting direct aan via ons online formulier en ontvang binnen vijf werkdagen een concept van de oprichtingsakte.

Meer informatie

Heeft u vragen over het oprichten van uw stichting of vereniging? Neem dan contact op met Stichtingoprichten.nl via 0320 247 394 of vul het onderstaande formulier in.