Stichting derdengelden advocatuur oprichten

Gemakkelijk en snel uw eigen stichting derdengelden advocatuur oprichten voor € 295,-. Vul het online aanmeldformulier in en binnen vijf werkdagen ontvangt u een conceptakte van oprichting. Met deze stichting laat u geldbedragen incasseren en stelt u het tijdelijk veilig.

• Beheer geldbedragen van klanten op een veilige manier
  • Stichting derdengelden oprichten voor € 295,-
  • Binnen 5 werkdagen ontvangt u een concept oprichtingsakte
  • Volledige oprichting inclusief inschrijving bij de KvK

Bel 0320 247 394 of meld uw stichting derdengelden direct aan bij Stichtingoprichten.nl via onderstaande button:

Richt een stichting derdengelden op

Kosten stichting derdengelden oprichten

Voor het oprichten van een stichting derdengelden betaalt u bij Stichtingoprichten.nl slechts € 295,-. De kosten zijn inclusief btw, notariskosten en een uittreksel van de Kamer van Koophandel.

Let op: de Kamer van Koophandel zal u ná de inschrijving van de stichting een aparte factuur toezenden van € 50,00. Dit betreft de kosten voor de eenmalige inschrijfvergoeding. Deze kosten komen dus bovenop onze declaratie en worden rechtstreeks door de Kamer van Koophandel aan u in rekening gebracht.

Type Prijs
Stichting derdengelden advocatuur oprichten € 295,-
Inschrijfvergoeding KvK € 50,-

Voordelen van een stichting derdengelden

De stichting derdengelden is de beste manier om geldbedragen van uw klanten veilig te beheren:

• Gemakkelijk het vermogen van uw onderneming en de geldbedragen die u beheert voor klanten gescheiden houden
  • Geldbedragen van klanten staan veilig op de derdengeldenrekening, zelfs bij een faillissement

Richt uw stichting derdengelden op in 3 stappen

• Online formulier invullen

Met ons online formulier meldt u uw stichting derdengelden eenvoudig aan bij Stichtingoprichten.nl. Vul onder meer de naam en het vestigingsadres van uw stichting derdengelden in, evenals uw contactgegevens.

• Concept oprichtingsakte

Onze notarissen gaan voor u aan de slag met het opstellen van de concept oprichtingsakte en formulieren voor inschrijving bij de Kamer van Koophandel. Binnen 5 werkdagen ontvangt u deze formulieren.

• Oprichting van uw stichting derdengelden

We maken een afspraak met u op ons notariskantoor voor de oprichting van uw stichting. U ontvangt de notariële oprichtingsakte en het uittreksel van de KvK zodra uw stichting derdengelden is ingeschreven bij de KvK.

Waarom een stichting derdengelden oprichten?

Voor bedrijven die geld ontvangen of tijdelijk beheren namens hun klanten is het verstandig om een stichting derdengelden op te richten. Voor sommige bedrijven is het verplicht om een stichting derdengelden op te richten, zodat hun klanten geen risico lopen hun geld kwijt te raken bij een eventueel faillissement.

Derdengeldenrekening

De geldbedragen van uw klanten beheert u via een derdengeldenrekening of kwaliteitsrekening. Op deze aparte bankrekening ontvangt u de bedragen van uw klanten, zodat deze niet onder het vermogen van uw onderneming vallen, maar onder de stichting.

Neem contact op met Stichtingoprichten.nl

Voor meer informatie over het oprichten van uw eigen stichting derdengelden neemt u contact op met Stichtingoprichten.nl. Wij zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar: bel 0320 247 394 of vul het onderstaande contactformulier in.