Online uw stichting oprichten

Voor meer informatie over het oprichten van uw stichting of vereniging neemt u contact op met Stichtingoprichten.nl. U kunt ons bellen, mailen of een bezoek brengen aan ons notariskantoor in Lelystad.

Stichtingoprichten.nl is een initiatief van Hak & Rein Vos juridisch adviseurs en notarissen te Lelystad. Nummer handelsregister: 69141754

Stichtingoprichten.nl
Het Ravelijn 50
8233 BR Lelystad
info@stichtingoprichten.nl

Contactformulier.

Richt uw stichting op door onderstaand formulier in te vullen. U vult een aantal gegevens in over uw stichting, zoals de naam, het adres en het doel van de stichting. Er kunnen maximaal 3 oprichters/bestuurders worden opgegeven. In het geval dat u meer oprichters/bestuurders wilt doorgeven kunt u contact met ons opnemen.

Indien u een stichting wilt oprichten die als doel heeft het verkrijgen en beheren van aandelen in een BV (of NV), dan is deze website daarvoor niet geschikt. Wij kunnen u hier echter wel mee helpen wanneer u contact met ons opneemt. Dat kan via het contact formulier of telefonisch via 0320 247 394

Na het verzenden van het online aanmeldformulier gaan wij voor u aan de slag. Binnen tien werkdagen ontvangt u een concept oprichtingsakte voor uw nieuwe stichting. Met betrekking tot de bevoegdheid van de bestuurders wordt er standaard een 'twee handtekeningen clausule' opgenomen in de conceptakte. Voor vragen of aanpassingen op deze clausule kunt u contact met ons opnemen.

Verzending stukken

In verband met strikte privacywetgeving (AVG) worden conceptakten en overige stukken waarin uw persoonsgegevens zijn vermeld, toegezonden via een beveiligd portal. Na ontvangst van uw aanvraag wordt het portal voor u geactiveerd op het door u bij uw aanvraag opgegeven e-mailadres. U ontvangt dan een e-mail met daarin een link door middel waarvan u een zelfgekozen wachtwoord voor het portal kunt aangeven. Wanneer in het dossier stukken voor u klaarstaan, ontvangt u daarvan een e-mailbericht.

Verzending stukken
Naam (let op: woord “stichting” moet deel uitmaken van de naam)*
Zetel (adres van de stichting met postcode en plaats)*
Type stichting*